Karta obiadowa
W związku z wprowadzeniem kart obiadowych na naszej stołówce szkolnej, informujemy iż sposób kontaktu, wpłat oraz rozliczeń odbywa się na dotychczasowych zasadach. Decydując się na takie rozwiązanie, mamy na celu wprowadzenie innowacji w systemie rozliczeń oraz usprawnienie pracy stołówki.
Karta obiadowa – czym jest i jak działa ?
Kwota doładowana na karcie może zostać wykorzystana wyłącznie w celach związanych z zakupem obiadu na naszej stołówce. Doładowanie karty odbywa się na dotychczasowych zasadach:
Rodzice, opiekunowie lub właściciele karty dokonują płatności na poczet obiadów, po czym kwota doładowuje kartę obiadową.
Następnie, osoba korzystająca ze stołówki ma obowiązek posiadać ze sobą kartę, którą przykłada do czytnika, po czym program sprawdza stan karty oraz dokonuje korekty.
W przypadku zagubienia karty, zostanie wydana nowa karta za dodatkową opłatą (jej koszt to 20 zł).
Karta zagubiona, zostanie wyzerowana w momencie zgłoszenia zagubienia lub utraty.
Karty w żadnym wypadku nie należy nikomu udostępniać ani pożyczać w przeciwnym razie stołówka nie ponosi odpowiedzialności za takie działanie.
Informacje na temat stanu karty udzielane są od poniedziałku do piątku w godzinach od 7 do 16 pod numerem telefonu 512107107.