Szanowni Rodzice,
Rada Rodziców opracowała procedurę zamawiania mundurków i krawatów dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 149.
UWAGA !!! W TYM ROKU NOWY NUMER KONTA DO WPŁAT ZA MUNDURKI
PROSZĘ POBRAĆ UDOSTĘPNIONĄ PONIŻEJ AKTUALNĄ PROCEDURĘ ZAMAWIANIA.
NIE MA MOŻLIWOŚCI INDYWIDUALNEGO ZAMÓWIENIA MUNDURKA I KRAWATU POZA PROCEDURĄ.
Zamówienia mundurków są realizowane w terminie dwóch tygodni od pierwszego zebrania rodziców w danym półroczu. Poza wymienionym terminem nie ma możliwości zamówienia mundurka. Wyżej wymieniony termin jest terminem w którym zamówienie musi być dostarczone do producenta. Proszę o stosowanie się do procedur.
Procedura, tabela zamówienia i tabela rozmiarów dostępne do pobrania na dole strony.
Koszt mundurka (t-shirt) to 26,00 zł,
koszt bluzy w rozmiarze 6/8; 8/10; 10/12; 12/14 to 95,00 zł,
koszt bluzy w rozmiarze S; M; L; XL to 110,00 zł,
ceny ważne do dnia 30.09.2022 r.
Przypominamy, że bluza stanowi dodatkowy – nieobowiązkowy – element mundurka szkolnego.
Zamówienie krawatów jest realizowane w terminie dwóch tygodni od pierwszego zebrania rodziców. Poza wymienionym terminem nie ma możliwości zamówienia krawata. Procedura zamówienia polega na tym, że skarbnik zbiera wpłaty na zakup krawata w ciągu dwóch tygodni, wpłaca zebrane środki na konto Rady Rodziców. Wyżej wymieniony termin jest terminem w którym zamówienie wraz z potwierdzeniem wpłaty musi być dostarczone na e-mail Rady Rodziców rr149krakow@gmail.com . Proszę o stosowanie się do procedur.
Koszt krawatu to 25,00 zł
W przypadku pytań prosimy o kontakt z RR poprzez e-dziennik lub e-mail.
PROCEDURA ZAMÓWIENIA
FORMULARZ ZAMÓWIENIA
TABELA ROZMIARÓW